Z nami zaoszczędziliście
już 5 957 797

Chcesz być na bieżąco z naszymi okazjami noclegowymi?

Newsletter

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

  • Na czym polegają Okazje Noclegowe?

    Serwis okazje.eholiday.pl polega na sprzedaży usług turystycznych lub okołoturystycznych. Znajdziesz tu atrakcyjne oferty wypoczynku w Polsce w rewelacyjnie niskich cenach. Sprawdź, czy oferta jest dostępna, dokonaj zamówienia, klikając na przycisk "Kup teraz" i ciesz się okazyjną ceną.

  • Jak mogę nabyć Okazję?

    Wystarczy wybrać interesująca ofertę, w przypadku ofert noclegowych dokonać wstępnej rezerwacji terminu w obiekcie, a następnie kliknąć w przycisk “Kup teraz”. Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowany, wypełnij krótki formularz z danymi niezbędnymi do dokonania płatności za usługę.

  • Czy muszę się zarejestrować, by złapać wybraną Okazję?

    Nie, Okazję możesz nabyć bez konieczności zakładania konta. Pamiętaj jednak, że rejestracja daje możliwość przejrzystego podglądu Twoich zamówień w jednym miejscu, a także pozwala na skorzystanie z dodatkowych atrakcji przewidzianych dla zarejestrowanych użytkowników.

  • Jak można będzie usunąć konto z serwisu Okazje?

    Wystarczy wysłać maila z prośbą o usunięcie konta w naszym serwisie. Należy pamiętać, by wysłać do nas informację z adresu e-mail podanego przy rejestracji.

  • Jak mogę zapłacić za Okazję?

    Obsługujemy przelewy bankowe online. Współpracujemy z większością banków w Polsce. W naszym serwisie nie będziesz mógł zapłacić jedynie kartą kredytową.

  • Kiedy powinienem zapłacić za Okazję?

    Najlepiej zrobić to od razu po wybraniu odpowiedniej oferty, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty zakupu wybranej Okazji. Pamiętaj, że dokonana przez Ciebie rezerwacja w obiekcie jest ważna przez 24 godziny, dlatego jeśli opłacisz Okazję po upływie tego czasu, obiekt może już nie dysponować wolnym miejscem dla Ciebie. Jeśli więc opłacasz rezerwację po 24 godzinach od potwierdzenia dostępności terminu przez obiekt, najlepiej skontaktować się ponownie z obiektem mailowo lub telefonicznie z prośbą o potwierdzenie dostępności terminu.

  • Ile trzeba zamówić Okazji, aby oferta była ważna?

    W większości przypadków nie stosujemy żadnych ograniczeń i transakcje są aktywne bez limitów co do liczby składanych rezerwacji.

  • Nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?

    Sprawdź, czy poprawnie wpisałeś wszystkie dane do formularza. Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji Zapomniałem hasła, dzięki temu na twoją skrzynkę e-mail przesłane zostanie nowe hasło. Jeśli nadal masz problem z logowaniem, skontaktuj się z naszym działem technicznym lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

  • Czy mogę otrzymać fakturę za zamówioną Okazję?

    Aby otrzymać fakturę lub paragon za usługę, należy skontaktować się z właścicielem usługi noclegowej.

  • Zamówiłem Okazję i co dalej?

    Na adres e-mail podany przez Ciebie w zamówieniu została wysłana wiadomość z potwierdzeniem realizacji zamówienia oraz z załączonym w formacie PDF kuponem. Kupon ten należy przedstawić w obiekcie na początku realizacji Usługi.

  • Czy mogę zrezygnować z zakupu?

    Zgodnie z Regulaminem serwisu, każdy użytkownik ma prawo zwrotu kuponu do 14 dni od dnia zakupu. Wyjątek stanowią oferty turystyczne, co do których został już ustalony z obiektem termin realizacji (rezerwacja usługi).

  • Jestem właścicielem obiektu, jak mam wystawić ofertę na Okazjach noclegowych?

    Skontaktuj się z naszym doradcą, tel. 881-206-866, e-mail: okazje@eholiday.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

  • Gdzie znajdę kupon po zakupieniu Okazji?

    Po dokonaniu płatności i zaksięgowaniu płatności, zaloguj się do swojego panelu, gdzie będzie można wygenerować i wydrukować zamówiony kupon. Jeśli dokonywałeś/aś zakupu bez rejestracji, kupon znajdziesz w wiadomości e-mail, jaką otrzymałeś/aś po dokonaniu płatności za Okazję.