Z nami zaoszczędziliście już 6 387 212 zł

Rabat jest bliżej, niż myślisz!

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

  • Na czym polegają Okazje Noclegowe?

    Serwis okazje.eholiday.pl polega na sprzedaży usług turystycznych lub okołoturystycznych. Znajdziesz tu atrakcyjne oferty wypoczynku w Polsce w rewelacyjnie niskich cenach. Sprawdź, czy oferta jest dostępna, dokonaj rezerwacji terminu pobytu, zamów ofertę klikając na przycisk "Kup teraz" i ciesz się pobytem w okazyjnej cenie.

  • Jak mogę nabyć Okazję?

    Wystarczy wybrać interesująca ofertę, w przypadku ofert noclegowych dokonać wstępnej rezerwacji terminu pobytu w obiekcie, a następnie kliknąć w przycisk “Kup teraz”.

  • Czy muszę się zarejestrować, by złapać wybraną Okazję?

    Nie. Okazję noclegową możesz nabyć bez konieczności zakładania konta. Pamiętaj jednak, że rejestracja daje możliwość przejrzystego podglądu Twoich zamówień w jednym miejscu.

  • Jak można będzie usunąć konto z serwisu okazje.eholiday.pl?

    Wystarczy wysłać wiadomość e-mail z prośbą o usunięcie konta w naszym serwisie. Należy pamiętać, żeby wysłać do nas informację z adresu e-mail podanego przy rejestracji albo podać w wiadomości adres e-mail, na który było zakładane konto.

  • Jak mogę zapłacić za Okazję?

    Obsługujemy przelewy bankowe online. Współpracujemy z większością banków w Polsce. Ponadto możesz wybrać opcję przelewu tradycyjnego na poczcie lub w banku oraz formę PayPal.

  • Kiedy powinienem zapłacić za Okazję?

    Najlepiej zrobić to od razu po wybraniu odpowiedniej oferty. Pamiętaj, że dokonana przez Ciebie rezerwacja w obiekcie jest ważna przez 24 godziny, dlatego jeśli opłacisz okazję po upływie tego czasu, obiekt może już nie dysponować wolnym miejscem dla Ciebie. Jeśli więc chcesz opłacić rezerwację po 24 godzinach od potwierdzenia dostępności terminu przez obiekt, najlepiej skontaktować się ponownie z obiektem mailowo lub telefonicznie z prośbą o potwierdzenie dostępności terminu.

  • Ile trzeba zamówić Okazji, aby oferta była ważna?

    Nie stosujemy żadnych ograniczeń w minimalnej ilości zamówień.

  • Nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?

    Sprawdź, czy poprawnie wpisałeś wszystkie dane do formularza. Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji Nie pamiętasz hasła? Przypomnij hasło, dzięki temu na twoją skrzynkę e-mail przesłane zostanie nowe hasło. Jeśli nadal masz problem z logowaniem, skontaktuj się z naszym działem obsługi lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

  • Czy mogę otrzymać fakturę za zamówioną Okazję?

    Aby otrzymać fakturę lub paragon za pobyt, należy skontaktować się w tej sprawie z obiektem noclegowym, który zajmuje się realizacją usługi.

  • Zamówiłem okazję i co dalej?

    Na podany przez Ciebie w zamówieniu adres e-mail została wysłana wiadomość z potwierdzeniem realizacji zamówienia oraz z załączonym w formacie PDF kuponem. Kupon ten należy przedstawić w obiekcie w dniu zameldowania. Kupo znajdziesz także na swoim koncie w serwisie okazje.eholiday.pl (po zalogowaniu - w zakładce Twoje okazje)

  • Czy mogę zrezygnować z zakupu?

    Zgodnie z Regulaminem serwisu,każdy użytkownik ma prawo zwrotu kuponu do 14 dni od dnia zakupu, przy spełnieniu warunków określonych w Regulaminie oraz w Warunkach oferty.

  • Jestem właścicielem obiektu, jak mam wystawić ofertę na Okazjach noclegowych?

    Skontaktuj się z naszym doradcą, tel. 881-206-866, e-mail: okazje@eholiday.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

  • Gdzie znajdę kupon po zakupieniu Okazji?

    Po dokonaniu płatności i jej zaksięgowaniu, zaloguj się do swojego panelu, gdzie będzie można wygenerować i wydrukować zamówiony kupon. Jeśli dokonywałeś/aś zakupu bez rejestracji, kupon znajdziesz w wiadomości e-mail, jaką otrzymałeś/aś po dokonaniu płatności za okazję.

Zapraszamy również na nasze pozostałe platformy:

eHoliday Blog

Znajdziesz nas również na:

eHoliday Blog
Do góry

Nie przegap najlepszych okazji

Bądź na bieżąco z naszymi ofertami

Zamknij Newsletter
Zamknij

Najlepsze okazje noclegowe na Twój e-mail!

Jeśli kochasz rabaty i wypoczynek, już dziś zapisz się na newsletter Okazji.
Niechciane wiadomości potrafią przytłaczać, dlatego będziesz mógł w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji. Na dole każdej wiadomości znajdziesz link do wypisu z listy.